TimeApp

Er du kanskje en av de ansatte som er mye ute på oppdrag? Er du ofte på farten kan du registrere timene der de oppstår, når det måtte passe deg - og du unngår papirkopier.

Med ØkonomiBistand sin TimeApp kan selv du som ikke har din egen jobb-PC eller tilgang til Visma Business registrere dine timer enkelt. Alle nyere telefoner med touch skjerm, nettbrett og alle web browsere (med unntak av enkelte IE versjoner) kan brukes sammen med denne TimeApp’en.

ØkonomiBistand TimeApp er også integrert med Visma Business som gjør det enkelt å gjøre oppslag i aktuelle tabeller i Visma Business med automatisk overføring til Visma Lønn for det som skal lønnes ut. Du får derfor full kontroll over fakturerbare timer og holder deg alltid oppdatert på den ansattes timeforbruk! Med ØkonomiBistand's TimeApp møter du myndighetenes krav til timeføring på en enkel og rask måte.

ØkonomiBistand TimeApp - inneholder

  • Registreringsvindu
  • Dagsvisning
  • Ukesvisning
  • Månedsvisning

Timer registreres i henhold til

  • Dato
  • Fra-til klokkeslett
  • Timetype
  • Prosjekt
  • Arbeidsordre
  • Beskrivelse (med fritekst)

Hva består egentlig TimeApp'en av? 

Arkitekturen er basert på Sencha II og er programmert for Html 5. TimeApp'en er ikke laget som en App, men som en web side hvor det er en egen webservice (Java). Du må være online for at TimeApp'en skal fungere (det er ikke offline versjon tilgjengelig). TimeApp'en er integrert med Visma Business og gjør oppslag i aktuelle tabeller. Det kjøres «Live» oppdatering som leses begge veier og godkjenningsnivået bestemmes i Visma Business.

Introduksjonspriser 2015

Kr. 300,- per «site» per måned( per installasjonssted, ett selskap) Kr. 150,- per måned fra og med selskap 2
Kr. 50,- per bruker per måned
Mellom 10 – 15 timers konsulenttid for å komme i gang med løsningen. Dette inkluderer installasjon og opplæring

BIG lisens

Evt. timebruker lisens i Visma Business for godkjenner

Send oss en mail på obn@okonomibistand.no om du er interessert!